לעבור דירה בזול 2023

מעבר דירה היא כאב ראש מאד רציני ולכן הוא דורש היערכות מוקדמת של נושאים רבים. לכן כל מי שמתכנן מעבר חושב מראש על הנושאים שרלוונטיים עבורו כיוון שבכל פעם שעוברים דירה הצרכים והמשימות הם שונים,  וזאת בהתאם לדירה שאליה עובדים, לגודלה של המשפחה ועוד.

מעבר יעיל וזול לדירה אחרת

הן אם מדובר במעבר לדירה בשכירות שמשלמים עבורה דמי שכירות חודשיים גבוהים והן אם מדובר במעבר לדירה בבעלות, כל התהליך הזה הוא יקר מאד. בדרך כלל לעלויות השינוע מתווספות הוצאות כספיות אחרות כמו לדוגמה רכישת ריהוט, מוצרי חשמל, ביצוע שיפוץ כדי להתאים את הבית לצרכי המשפחה ועוד.

זו הסיבה שלקראת המעבר כל אדם בוחן כמה וכמה אפשרויות ובודק את נושא ההובלה מכמה היבטים תוך קבלת המלצות על מוביל זה או אחר, וכל זאת כדי להוזיל את העלויות למינימום האפשרי.

טיפים להוזלת עלויות מעבר הדירה

יש כמה מהלכים שכדאי לבצע כמו לדוגמה:

תכנון מראש:

  • יש לתכנן כיאות את המועד, כדי שיהיה מספיק זמן לבצע הכנות למעבר דירה כיוון שהן רבות ואורכות זמן רב.

מחקר והשוואת מחירים:

  • בשנים האחרונות החלו לפעול בישראל אתרי מכרזים עבור הובלות. באתרים הללו כל לקוח רושם מידע על אופציית השינוע הנחוצה, כשהוא ממלא את הפרטים האקוטיים כמו לדוגמה:
    • המועד הרצוי של ההובלה, אם מדובר בימים עמוסים בנישת ההובלות כמו בחופש הגדול, או לחלופין בימי החורף שיש בהם פחות דרישה להובלות. כמו כן היכן ממוקמת הדירה הנוכחית והיכן ממוקמת הדירה הבאה, קומה, נגישות באמצעות מעלית, הובלה ידנית או מנוף. גורמים חשובים נוספים הם הוותק של המוביל, ביטוח כמות הציוד שיש להוביל וכן המרחק מהדירה הנוכחית ליעד החדש.
    • באמצעות אתרי מכרזים אלו, אפשר לבצע השוואת מחירים ולראות הבדלים משמעותיים בעלויות. כמו כן נחשפים לחוות דעת של לקוחות שכבר ביצעו הובלה עם ספק זה או אחר והיו מרוצים מהשירות המקצועי.
    • הפרטים של הלקוח נשמרים בסודיות ולכן אין מצבים של טלפונים בלתי פוסקים מאנשי המכירות.

העברה לבד

כדי לחסוך את מלוא ההוצאות עבור השינוע או חלק מהן, אפשר להעביר את הציוד הביתי באמצעות הרכב המשפחתי אם מדובר ברכב גדול, או ברכב שמותקן עליו גגון. כך אפשר לבצע כמה הסעות ולהעביר בדרך זו את מרבית הפריטים ולהזמין הובלה רק עבור המוצרים הכבדים כמו מקרר וריהוט.

מיון חפצים אישיים

  • לאורך השנים כל אחד מאתנו צובר הרבה מאד ציוד בבית וכאשר עוברים דירה זו הזדמנות פז לבצע מיון של כל החפצים. יש פריטים שאפשר לזרוק כיוון שהם לא שמישים, אחרים אפשר למכור או לתרום וזאת בהתאם למצבו ולנחיצות של כל אחד מהם. המטרה היא לארוז רק מוצרים שיש בהם שימוש, כדי שכמות הפריטים בבית החדש תהיה מינורית ותשרת את הצרכים של כל אחד מבני הבית.

שיטת העבודה היא להכין מראש צ'ק ליסט למעבר הדירה לפי שלבים. בתחילת הדרך מבצעים את מיון החפצים, לאחר מכן אורזים ציוד של כל חדר, כמו לדוגמה של כל חדר ילדים. בקרטונים רגילים אפשר לארוז פריטים קלים ובקרטונים קשיחים מוצרים כבדים כמו ספרים. על כל ארגז יש להדביק מדבקה צבעונית הכוללת מידע על התכולה ולמי מבני הבית היא שייכת.

בתכנון נכון של בני הבית, בחשיבה מעמיקה ותוך שימוש בטכנולוגיות חדשות שמקלות על קבלת ההחלטות השונות בנושא ההובלות, אפשר להוזיל משמעותית את עלויות מעבר הדירה.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*