ניקיון לפני מעבר

אדם, זוג או משפחה אשר נכנסים לדירה חדשה, רוצים שהיא תהיה נקייה ומצוחצחת, בכדי שתהיה הרגשה של התחלה חדשה במקום חדש, וגם בשביל ההיגיינה, אם מדובר בבית שכבר גרו בו בעבר. נשאלת השאלה: מה עושים כשפשוט אין זמן לנקות?

מזל טוב! אתם עוברים דירה! כעת, הגיע הזמן להתחיל עם הדברים הפחות נעימים במעבר שכזה, אתם יודעים, העברת ציוד, מיון, ניקיון. לכל אחד יש את העבודה ואת חייו הפרטיים, לעיתים ניקיון הדירה, אשר אמור להיות יסודי, מא' ועד ת', דורש יותר זמן ממה שאנו מסוגלים לספק עקב אורח החיים הדינמי והתובעני שבו אנו נמצאים. ישנן מספר חברות אשר מספקות פתרונות לניקיון לפני מעבר דירה.

למה לנקות לפני מעבר

אם ברצונכם להיכנס לבית נקי ומצוחצח, בלי לדלג על חלקים מסוימים בבית מפאת חוסר זמן, אז אתם חייבים להקדיש לפחות יום אחד (תלוי בגודל הבית) לניקיון. עם זאת, בשנים האחרונות אנשים רבים פשוט שוכרים את שירותיה של חברת ניקיון, וממשיכים כרגיל, בזמן שהעבודה מבוצעת עבורם.

חברות ניקיון – יעיל ומקצועי

ישנן מספר סיבות שבגינן לעיתים גם עדיף לבחור בחברת ניקיון, גם אם אכן לקחתם יום חופש והחלטתם לעשות זאת בעצמכם. הסיבה הראשונה היא שלחברות הניקיון בדרך כלל יהיה ציוד הרבה יותר משוכלל משלכם, ציוד המיועד ספציפית לניקיון דירות.

כשאתם מנקים את הדירה באופן שוטף בדרך כלל הניקיון הוא די נקודתי, אך בניקיון לפני מעבר דירה הוא הופך להיות הרבה יותר מורכב, מכיוון שכאן אמורים לגעת בכל פינה בבית. ובכן, חברות הניקיון יספקו שיטות עבודה ומכשור ייעודי אשר יספק לכם את הדרישות שלכם.

אגב, גם אם תחליטו לרכוש את הציוד שבו משתמשות החברות השונות, לא יהיה תחליף למקצועיות. במהלך הניקיון אתם עלולים להכתים את הקירות, לפגוע בקרמיקה ובריצוף, בחלונות, משקופים ועוד. בזכות המכשור הייעודי והמקצועיות, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר, ללא חשש מנזקים לבית.

חשבו על הבריאות

מלבד החיסכון בזמן ובכסף, קיימת גם המחשבה על בריאותכם. הניקיון היסודי במשך יום שלם, עם מגוון חומרי ניקוי רעילים, הם לא בריאים לגוף האדם ואף עלולים לסכן אתכם, גם כשאינכם שמים לב. זאת עוד לפני שדיברנו על העומס הפיזי הכרוך בניקיון בית, כשמדובר על עלייה על סולמות, כניסה מתחת לרהיטים ושולחנות, עלייה על כיריים ואף קיימת סכנת החלקה כמעט בכל שלב.

גם אם אכן החלטתם לעשות זאת בעצמכם, סיימתם את העבודה ואתם מרוצים מהתוצר של עבודתכם, סביר להניח שיום למחרת הגוף יגרום לכם להצטער על כך. כאבי ראש, כאבי ידיים וגב תפוס הם רק חלק מהתופעות הנפוצות לאחר יום שלם של ניקיונות.

השוואת חברות

ישנן מספר חברות אשר מציעות שירותי ניקיון עבור ביתכם, גם אם לא מדובר בניקיון לפני מעבר דירה. אם טרם החלטתם איזו חברה לקחת, כדאי שתבדקו את המחירים, מה כולל הניקיון והכי חשוב, בדקו חוות דעת על החברה, שמעו מחברים ומכרים שכבר עשו זאת. מכיוון שהזמנה של ניקיון דירה לפני מעבר היא מאוד נפוצה, סביר להניח שתמצאו במהרה אנשים שכבר עשו זאת וימסרו לכם מידע מדויק לגבי השירות, ואולי גם המלצה.