הובלת רהיטים עתיקים

רהיטים עתיקים הם רהיטים שיש צורך להתייחס אליהם בזהירות רבה כאשר מובילים אותם ממקום למקום. כמעט תמיד לריהוט עתיק הנמצא בביתנו יש או ערך סנטימנטלי, משום שהפריט הועבר אלינו בירושה מקרוב משפחה או שקיבלנו אותו במתנה. כמו כן, במקרים רבים ערכו הכספי של הריהוט העתיק הינו גבוה ביותר.

על כן כאשר מובילים רהיטים עתיקים יש לעטוף אותם בצורה מיטבית על מנת שלא יינזקו, יישברו או ייסדקו במהלך הובלות עצמן. אם הרהיט לא גדול אין צורך לשכור חברת הובלות וניתן להעביר אותו ברכב פרטי. עם זאת, זכרו לארוז ולעטוף את הרהיט היטב וכמו כן לנסוע לאט מאוד כדי שהרהיט לא יזוז ויקבל "מכות" בדרך.

אם הרהיט העתיק אכן יקר או קרוב אל לבכם מומלץ שלא להעביר אותו על גג המכונית הפרטית שלכם. אין ספק כי כך תצליחו לחסוך בעלויות ההעברה אך הסיכון שאתם לוקחים שמשהו ייקרה לרהיט היקר והעתיק הוא גבוה מדי. כדאי במקרה זה להיות בטוחים ולשכור את שירותיה של חברת הובלות אמינה ובעלת ניסיון רב.

מדוע יש צורך לבצע ביטוח הובלות עבור הובלות של רהיטים עתיקים?

כאמור לעיל, רהיטים עתיקים הם לרוב רהיטים שתרצו לשמור עליהם בצורה מירבית ולדאוג שלא יינזקו. עם זאת, יש לזכור כי לעתים במהלך ההובלה יכול לקרות נזק בלתי צפוי לרהיט. בדיוק עבור המקרה הלא נעים הזה כדאי לחתום על ביטוח הובלות כדי שתוכלו לקבל פיצוי הולם מהחברה שסיפקה לכם שירותי הובלות.

לא כל חברה מספקת ביטוח כזה, לכן לפני שאתם בוחרים חברה אשר תספק עבורכם שירותי הובלות, כדאי לברר האם היא עובדת עם חברת ביטוח מוכרת ואמינה. את הפוליסה עצמה אמורה להביא החברה ויש לחתום עליה לפני שהרהיטים העתיקים, או החפצים השבירים או כל חפץ או רהיט אחר עולים על משאית ההובלות.

בפנייה אל חברת הובלות לביצוע הובלה של ריהוט עתיק בדקו:

  1. את מוניטין החברה
  2. קבלו המלצות מלקוחות קודמים
  3. בדקו את סעיפי הביטוח הרלוונטיים

מוטב להוסיף תשלום על ביטוח מתאים, מאשר למצוא עצמנו ללא כיסוי במקרה של נזקים!

הביטוח למעשה נותן לכם בטחון שאם הרהיט העתיק נשבר או שנגרם לו נזק כלשהו במהלך ההעברה, החברה שהובילה עבורכם את הרהיטים תשלם לכם סכום מסויים עבורו. כמובן, ככל שהשווי של הרהיט הוא גבוה יותר כך המחיר שתשלם עבורו החברה ייעלה בהתאם. במקרים מסויימים יש צורך לבצע הערכת מחיר לרהיטים.

מחירי הובלות של רהיטים עתיקים

לכל חברה בתחום יש מחירון הובלות עדכני אשר קובע את המחירים של העברת חפצים שונים. המחירון מתחשב גם בדברים כגון גודל הרהיטים וכמה הם כבדים, כמה קומות יש בבניין ממנו או אליו מעבירים את הרהיטים, האם בבניין יש מעלית או אין מעלית וכן הלאה. גם אם יש מעלית לא תמיד המובילים יכולים להעביר בה רהיטים.

לפני שאתם בוחרים את החברה שעמה תעבדו כדאי לבחון לא רק מחירון הובלות של חברה אחת אלא אם כי כמה מחירונים של חברות שונות. כך תוכלו לוודא איזו חברה מציעה לכם את המחיר המשתלם ביותר עבור ההובלה. כמו כן, מומלץ לבקש המלצות מחברים ומבני משפחה לגבי החברה שרוצים לשכור את שירותיה.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*