שמירה על סדר וארגון במעבר דירה

סדר וארגון במעבר דירה - 123 הובלות

מעבר דירה הינה פעולה מסובכת, מרובת שלבים ועמוסה שיכולה לעורר תחושות של בלבול וחוסר התמצאות בתהליך. בין מציאת הדירה המיוחלת לפינוי הדירה הנוכחית, עליכם לג'נגל בין ספקים שונים כמו חברת החשמל, המים והרשות מקומית ולסדר כמות אדירה של ציוד, למכור את חלקו או לאחסנו. על כן, כדי להימנע מתחושת חוסר הסדר, ריכזנו עבורכם מספר טיפים לשמירת סדר וארגון במעבר דירה.

1- הורידו רשימת צ'ק ליסט מפורטת המסבירה את המשימות השונות שאתם צריכים לעשות. זאת כדי להימנע מטעויות, להבין מה המשימות השונות שעומדות מולנו ולשמור על קו עשיה אחיד, לא להתפזר ולא להתבלבל בין שלל המשימות. חלק מהמשימות החשובות הן ניתוק או שינוע חשבונות שונים כמו חשמל, אינטרנט וטלוויזיה לכתובת החדשה וכן בירור מצב הארנונה. שלל המשימות חייבות להיות כתובות במקום מסודר שיאפשר לכם שליטה על העניינים.

2- ארזו את כל החפצים בצורה בטוחה ומסודרת: השיגו ארגזי קרטון תקינים וחדשים שלא יתפוררו וארזו את החפצים השונים בצורה מסודרת. בהובלה חלק מהחפצים עלול להתנדנד ולהתנגש זה בזה וסידור טוב מגדיל את ההגנה על החפצים.

בהמשך לכך, ארגנו את החפצים לפי נושאים כמו לאיזה חדר זה שייך, מה השימוש בחפצים שבארגז או בגדים לאיזה עונה מדובר. הקפידו לציין זאת על גבי הארגז, ותעשו לעצמכם מנהג למספר אותם כדי שתוכלו לנהל את מלאי הארגזים בצורה יעילה. כדי להימנע מתקלות, הקפידו לרכוש טוש שאינו מחיק כדי שהכתובות על הארגזים יישארו. 

כל רשימת טיפים לשמירת סדר וארגון במעברי דירות חייבת לכלול מיון תכולת הבית – ככל הנראה שברשותכם מספר חפצים, רהיטים ופרטי לבוש שאתם לא צריכים ולא משתמשים בהם. אפשר להתחיל זאת כמה שבועות אפילו לפני תחילת המעבר – עברו בארונות, במחסנים ובבוידעם ובדקו אילו פריטים לא ראיתם שנים ואין לכם סיבה לשמור ולהעביר. ככל שכמות הפריטים תקטן, כך גם תצטמצם כמות הדאגות שלכם וכן העלויות של המעבר.

3- ערכו לוח שנה מסודר שמפרט את כל השלבים של מעבר הדירה: כפי שציינו, למעבר דירה יש מספר שלבים רב וכמות גדולה מאוד של ספקים ואנשי מקצוע שצריך לקבוע איתם, החל מהמובילים וכלה בתאריך הכניסה לבית החדש שלא תמיד תואם את תאריך העזיבה של הבית הישן. לכן, אנו ממליצים לכם להכין לוח שנה מסודר ומפורט שכולל את כל התאריכים החשובים וכל הפגישות שקבעת עם בעלי מקצוע לצורך מעבר הדירה.

לסיכום, מעבר דירה הוא עניין מורכב שדורש תכלול גורמים רבים. עליכם לדאוג שהוא מתבצע בצורה יעילה ומסודרת כדי למנוע איבוד של חפצים ועצבים מיותרים. אם אתם מרגישים שנדרשים לכם עוד מספר טיפים לשמירת סדר וארגון במעבר דירה, אל תהססו לפנות לאנשי מקצוע לייעוץ והכוונה.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*