אחסון זמני או אחסון ארוך טווח

אחסון זמני או ארוך טווח - 123 הובלות

לעיתים אנו  זקוקים לפתרון אחסון של חפצינו. ייתכן שאנחנו בדרך למעבר דירה וזקוקים לגשר על פרק הזמן שבין המעברים או ייתכן שאנחנו נוסעים לחו"ל או לרילוקיישן לתקופה ארוכה אך לא מעוניינים למכור את החפצים אלא לשמור אותם ברשותנו כשנחזור לארץ. מסיבות אלה, חברות שונות מציעות שירותי אחסון לטווחי זמן שונים שיכולים להעניק לכם פתרון נוח לשאלה מה לעשות עם החפצים בתקופת הביניים.

ישנן מספר נקודות חשובות שמשותפות הן לפתרונות אחסון זמני או אחסון ארוך. כך לדוגמה, תרצו לדעת ששירות האחסון מעניק ביטוח כלשהו על התחולה שמאוחסנת כך שהאחריות לנזקים עוברת אליו. בנוסף, עליכם לראות האם המקום מספק שירותי אבטחה מפני פריצות וגניבות כך שהציוד שלכם יישאר מוגן בזמן שהוא מופקד אצל נותן השירות. כמו כן, עליכם לראות ששירות האחסון מספק פתרונות תחזוקה ברמה גבוהה ומגן מפני מזיקים שונים, חרקים ועש שיכולים להזיק לציוד ובמיוחד לריהוט בד.

אחסון זמני או אחסון ארוך טווח, דגשים והבדלים:

אחסון זמני:

ככל הנראה נדרש לבצע אחסון זמני במצבים בהם אנחנו עוזבים את בי המגורים למספר חודשים מצומצם. סיבות נפוצות יכולות להיות פינוי הבית לרגל שיפוץ יסודי שלא מאפשר המשך מגורים בנכס, פרק זמן בין מעבר דירות; יכול להיות שהיינו צריכים לפנות את הנכס הישן לפני שהנכס החדש מוכן לקליטה שלנו או שהדיירים הקודמים עדיין חתומים על החוזה ואנחנו לא יכולים להיכנס לדירה.   

מקובל לראות אחסון לטווח קצר כבן 3 חודשים שכן אחרי פרק זמן כזה יכול להיות שספקי שירותי אחסון שונים ירצו להעביר אתכם לתוכנית אחרת. בנוסף, כדאי לכם לוודא שספק שירותי האחסון מאפשר לכם גישה אל הפריטים במידה ותצטרכו אותם באמצע התקופה.

מבחינת עלויות, ככל שמשך האחסנה ארוך יותר, כך תזכו לשלם תשלום חודשי נמוך יותר בממוצע מאשר פרק זמן קצר (אם כי התשלום הכולל לפרק זמן ארוך יהיה גבוה יותר).

אחסון לטווח ארוך:

לרוב נצרכת עקב מעבר לחול לתקופה (רילוקיישן) או בנייה של בית ופינוי בית קיים. אחסון לטווח ארוך נמשך לרוב למעלה מ-3 חודשים.

כאמור, העלות החודשית של האחסון יכולה להצטמצם ככל שמשך האחסון מתארך. כמו כן, המחיר נגזר כמובן מכמות הדברים אתם מאחסנים כך שאחסון דירת 2 חדרים יכול לנוע בין 500 ל-800 ₪ ואילו אחסון דירת 4 חדרים יכול להגיע ל- 1500 ₪. חשוב להשוות את המחירים בין הספקים השונים.

פרט לשירותי אחסון, אתם יכולים להיעזר באופן זמני בבני משפחה ובחברים ולהעביר לשם חלק מהציוד. לחילופין אתם יכולים לנסות להעביר את חלקו אל הבית החדש אם מתאפשר. לבסוף, במידה ואתם זקוקים לייעוץ בנושא, ניתן תמיד לפנות לאיש מקצוע לטובת עריכת תכנית מסודרת ומשתלמת עבורכם.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*