חברת הובלות – בוחרים בחוכמה ונהנים מתהליך מקצועי ומהיר

החשיבות של חברת הובלות מקצועית והדרכים לבחור בה בצורה נכונה

בחירת חברת הובלות היא אינה עניין של מה בכך. ההבדל בין תהליך מקצועי, מהיר, מדויק ומסודר, לבין כזה שיגרום לכם להצטער שלא נשארתם לגור בדירה הקודמת, טמון באותה בחירה, ואינספור אנשים גילו זאת מאוחר מידי. מתכננים לעבור דירה בקרוב וזקוקים לשירותי הובלה? בשורות הקרובות תבינו את חשיבות הבחירה בחברת הובלות מקצועית ואת הדרכים לבחור באחת שכזאת בצורה נכונה.

מדוע חשוב כי תבחרו היטב את חברת ההובלות שלכם?

ישנם ישראלים לא מעטים אשר מזלזלים בחשיבות הבחירה בחברת הובלות כזאת או אחרת וחושבים לעצמם "מה כבר יכול להיות? בסך הכול לוקחים חפצים ממקום אחד למקום אחר". אז זהו, שאלפי ישראלים אחרים יכולים לספר להם על תהליך ההובלה שנמשך שעות ארוכות מעבר למובטח, על הרהיטים שנשברו בדרך, החפצים היקרים שאבדו ועל שעות העבודה הרבות בסידור החפצים והבלגן אחרי ששירות ההובלה תם. המסקנה: בדיוק כפי שלא הייתם שוכרים את שירותיו של שיפוצניק לא מקצועי דיו עבור התקנת מטבח חדש או ריצוף מקלחת, כך גם בכל הקשור להובלת החפצים שלכם ממקום למקום.

 

חיפוש חברת הובלות – מתחילים רחב ומצמצמים טווחים

בדומה למרבית השירותים ואנשי המקצוע, גם החיפוש אחר חברת הובלות מתחיל ברחבי האינטרנט. שם, בלחיצת כפתור, תגלו עשרות חברות אשר פועלות באזור המגורים שלכם. כיצד תבחינו בין החברות הטובות לאלו שכל קשר בינן לבין מקצועיות מקרי בהחלט? ובכן, אתרי המדרג והציונים השונים יכולים לשמש לכם כלי נהדר, אשר אמור לצמצם את הרשימה ההתחלתית. ודאו שמדובר באתר ותיק ומהימן, והשאירו ברשימה את 6-7 החברות בעלות חוות הדעת החיוביות ביותר.

כעת הגיעה העת לרדת לעומקה של כל אחת מחברות אלו. הדרך המיטבית לעשות זאת הינה באמצעות שילוב בין מידע מרחבי האינטרנט (למשל – אתר החברה) לבין שיחות טלפונית עם נציגי החברה. באמצעות האינטרנט תוכלו לפסול חברות שונות. למשל, אם אתם זקוקים לשירותי מנוף ואין לאותן חברות, אם זמני הפעילות של החברה לא תואמים את הרצון שלכם, אם הן לא מספקות שירותים שונים אשר הכרחיים מבחינתכם (הובלת חפצים כבדים כמו פסנתר, שירותי אריזה, פינוי פסולת לאתר מורשה וכדומה).

יחסי אנוש, חוזה עבודה מסודר, ביטוח ואחריות

שיחות הטלפון משמעותיות אף הן בתהליך הבחירה של חברת הובלות. חשיבותן נובעת, בראש ובראשונה, מההתרשמות הכללית מנציגי החברה. האם הם סבלניים? שירותיים? מקצועיים? או דווקא נותנים לכם הרגשה שכל מה שמעניין אותם זה רק הכסף שלכם וזה הכל. חברה רצינית בתחום תמיד תדאג לשאול את השאלות הנכונות בשיחת הטלפון הראשונית לשם תיאום ציפיות והבנת הצרכים המדוייקים שלכם, אך לא תסתפק רק בכך ותדאג גם לשלוח נציג מטעמה אליכם לדירה על מנת להעריך את מורכבות וזמן העבודה.

לאחר חידוד הדברים מול הנציג והירידה לכל הפרטים, זהו הזמן שלכם לדרוש כי כל הנקודות החשובות יעלו על הכתב (חברת הובלה מקצועית ואמינה לעולם לא תסרב לכך), החל מלוח הזמנים, האמצעים בהם תתבצע ההובלה (למשל, שירותי מנוף), וכמובן כל נושא התשלום, הביטוח והאחריות שתקבלו.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*