ביטוח הובלות – אל תעברו דירה בלעדיו

חשבתם לעבור דירה בלי ביטוח הובלות? חישבו שנית

בעת מעבר דירה חפצים רבים, שחלקם יקרי ערך, מובלים ממקום למקום, מה שיוצר חלון הזדמנויות רחב ביותר לאובדן או נזק. זוהי בדיוק הסיבה שעליכם להתקשר אך ורק עם חברת הובלות שמציעה ביטוח במסגרת חוזה העבודה שלה, כך שתהיו מוגנים ותקבלו פיצוי הולם במקרה הצורך. על החשיבות של ביטוח הובלות והדגשים החשובים בכל הקשור בו, תוכלו לקרוא מייד.

חשיבות ההתקשרות עם חברת הובלות שמציעה ביטוח

בדיוק כמו שלא הייתם חותמים על משכנתא מבלי לדעת פרטים חשובים כמו ריבית משכנתא ממוצעת, או רוכשים דירה או רכב מבלי לדאוג גם לביטוח מתאים, כך גם בכל הקשור למעבר הדירה שלכם באמצעות חברת הובלות מקצועית. אסור לכם בשום אופן להתקשר עם חברה כלשהי מבלי שביררתם שהיא מציעה לכם גם ביטוח מתאים, שכן הרבה דברים עלולים להשתבש ולסבך אתכם ללא כיסוי ביטוחי מתאים. מה למשל?

  • נזק בפירוק והרכבה – של ארונות, מיטות, שידות, דלתות של מקררים ועוד.
  • שברים – מספיק שארגז אחד ייפול על מנת שכלי החרסינה היקרים שקיבלתם בירושה מסבתא ישברו. כנ"ל לגבי מכשירי חשמל.
  • אובדן – לא חסרים מקרים בהם חפצים שונים שהיו אמורים להגיע לדירה החדשה פשוט לא הגיעו, בין אם בשל ארגז שנשכח ואינו נמצא או בשל כזה שנפל מרכב ההובלה תוך כדי הנסיעה.
  • תאונה – גם מקרה שבו רכב ההובלה מעורב בתאונה תוך כדי הנסיעה אל דירת היעד והחפצים שבתוכו נהרסים במלואם או באופן חלקי, בהחלט יכול להתרחש.
  • נזק לצד ג' – במהלך ההובלה עלולים להיגרם גם נזקים לרכושם של אחרים. למשל, פגיעה במעלית של הבניין, בדלתות השכנים, ואפילו בכלי רכב שחונים בחנייה.

בשורה התחתונה, רק עם ביטוח מתאים תוכלו לבצע את ההובלה בראש שקט, כך שבכל מקרה של נזק תקבלו פיצוי הולם ולא תינזקו כלכלית.

ביטוח הובלות – דגשים חשובים בבחירת הפוליסה

כל חברת הובלות מציעה פוליסת ביטוח מעט שונה ועל כן עליכם לוודא היטב כי מה שמוצע לכם אכן מתאים לסוג ההובלה שלכם (הובלה קטנה או גדולה, מספר חפצים רב או מועט, חפצים זולים או יקרים וכו'). הנה הדגשים החשובים שעליכם לשים לב אליהם:

  • תקרת הפיצוי – ביטוח הובלות כולל תקרה כלשהי לפיצוי במקרה של הפעלתו. שימו לב כי תקרה זו מסוגלת לכסות את הפריט היקר ביותר שהינכם מובילים (במקרה של פריטים יקרים מאוד, הזמינו עבורם הערכת שמאי).
  • הוכחת נזק – וודאו מראש האם יהיה עליכם להוכיח את המחיר של הפריטים שניזוקו או שדי בהצהרה (עד גבול כספי מסויים).
  • כיסוי נזקים לצד ג' – חשוב מאוד שלא לוותר על הכיסוי הזה, למקרה של נזקים שיגרמו לרכושם של אחרים בעת ביצוע ההובלה.

כמובן שחשוב מאוד גם לדרוש עותק של הפוליסה ולא להסתפק בהבטחות שניתנות בעל פה, על מנת למנוע ויכוחים במקרה של צורך בהפעלת הביטוח שהובטח לכם.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*