איך לבצע העברת דירה בצורה נכונה בזמן הקורונה

העברת דירה זה עניין למומחים בתחום.

מצאתם מקום מגורים שמתאים יותר לצרכים המשפחתיים שלכם, אולי המשפחה מתרחבת ונולדה לכם בת חדשה ואולי דווקא אחד הילדים, שלא לומר הבוגרים, פרס כנפיים ועזב את הקן. בכל אחד מהמקרים האלו אתם מוכנים כבר לעזוב את המיקום הישן ולעבור דירה. בימים כאלה של מגפה עולמית המשתוללת גם בארצינו, העברת דירה איננה עניין פשוט בכלל. אם זה סגר אשר מונע תנועה במרחב הציבורי ומשבש את קביעת התאריכים עם חברת ההובלות ואם זה בנסיון לשמור על ריחוק חברתי כדי לא להדבק. אנחנו נבחן יחד לאורך המאמר, איך ניתן לבצע העברת דירה בצורה חלקה.

הנקודה הראשונה והיא גם נקודת המפתח במקרה שרוצים להעביר דירה בתקופה הנוכחית זו האריזה. יש לזכור שבית של משפחה כולל רהיטים רבים כמו: מיטה זוגית ומיטות ילדים, ארונות בגדים, ספות ושאר מרכיבי הסלון וכמובן שולחן האוכל. מלבד רהיטים ישנם חפצים רבים המפוזרים בכל רחבי הבית, דברי אומנות, ספרים וכמובן משחקים. חשוב ביותר להקפיד לארוז כל פרט בצורה בטיחותית ולסמן את האריזות בטוש שחור בולט. אפשר להעזר בחברת ההובלות אם היא מציעה שרות אריזת בית. הסימון בטוש יעזור למובילים למקם את הארגזים בחדרים המיועדים להם ויחסוך מכם סחיבות מיותרות.הקשיבו להוראות משרד הבריאות בעיתונים ובחדשות.

אצלנו הכל הפכפך ולא תמיד קל לדעת מתי תיפול החלטה שתוביל לסגר ולהגבלת התנועה. חשוב להקפיד לסגור עם חברת ההובלה על סט תאריכים גמיש שתוכלו להזיז במקרה והתאריך שבחרתם לעבור אינו אפשרי יותר. חברת הובלות גמישה ומקצועית תגלה הבנה בתקופה כזו וסביר שתציע לכם בעצמה סט תאריכים מתאים.

אם אתם משכירים את הדירות או הבתים אותה הפעולה צריכה גם להתבצע מול בעל הבית שאתם יוצאים ממנו ומול בעל הבית החדש שאילו אתם נכנסים. נסו לגלות גמישות בתאריכים והקפידו שכל הצדדים יודעים ומסכימים. בחירת תאריך למעבר דירה בתקופה כזו איננו פשוט ועלול לגרום גם להרגשה לא נעימה, היו סבלניים והמעבר יהיה פשוט יותר.

שמרו על בריאות ובטיחות המשפחה וצוות ההובלה.

לפני כל מעבר דירה בררו עם חברת ההובלות שהזמנתם על המצב הבריאותי של אנשי הצוות. אמנם כל חברה מקצועית תדאג להיות במודעות לגבי מצב העובדים שלה, אך זהירות יתרה מונעת הדבקה, התקשרו ובררו. כמובן שאם יש במשפחתכם אדם שנדבק או נחשף לחולה ואתם יודעים שאחד מבני המשפחה זקוק לבידוד, עדיף לדחות את המעבר למועד אחר. שמירה על בריאות המשפחה וצוות ההובלה חשובה ביותר ותמיד בעדיפות גבוהה. בנוסף זכרו לעטות מסכות בכל שלב ושלב בזמן המפגש עם המובילים, בחדרי מדרגות וברחוב. העברת של דירה בתקופת מגפת הקורונה יכולה להיות עניין פשוט אם נזכור לשמור על עצמנו ועל הסובבים אותנו, שיהיה מעבר קל.