אריזה מוצלחת של התכולה בדירה

אריזה מוצלחת

החלטתם שאתם עוברים דירה, מצאתם מקום שמתאים לכם, סגרתם עם חברת הובלה לאחר שבדקתם היטב את ההמלצות עליה ועכשיו נשאר לכם לארוז. משימה לא פשוטה אך בהחלט ברת ביצוע וכדאי שתתכוננו אליה היטב. לפני שאתם מתחילים לארוז דאגו להצטייד בציוד המתאים והמקצועי ביותר עבור אריזה מוצלחת. חפשו בסביבתם הקרובה קרטונים נקיים ויציבים. בדרך כלל הקרטונים של משלוחי הסופר הם טובים לצורך כך, גם הקרטונים של בתי המרקחת טובים לצרכי אריזה. בדקו בקבוצות השכונתיות בוואטסאפ ובפייסבוק אם מישהו מוסר קרטונים כאלה. רכשו גליל של ניילון פצפצים, ניילון נצמד גדול, ניירות משי או עיתונים ישנים, שקיות אשפה גדולות, טושים בכמה צבעים ומספר גלילים של נייר דבק גדול. לשימוש קל יותר תוכלו לקנות מכשיר ייעודי לנייר הדבק להדבקה ולחיתוך.

ההכנות הללו מגיעות אחר ימים מתישים של התרוצצויות בענייני חתימת חוזה אצל עורך דין נדלן טיפול בכל ההוצאות המלוות, חתימה על מסמכי משכנתא, רכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד ולכן קיים רצון עז לארוז ולעבור לבית החדש כדי להגיע למנוחה ולנחלה.

אריזה מוצלחת המותאמת לכל מוצר

ראשית קבעו צבע לכל חדר וכל קרטון ששייך לאותו החדר יסומן בצבע זה בעזרת טוש סימון, כך יהיה קל יותר למובילים ולכם לפזר את הארגזים ישר לחדרים הנכונים בבית החדש. את בגדי התלייה, החליפות והשמלות רצוי לאגוד בכמה קולבים יחד ולעטוף אותם בשקיות אשפה גדולות. כך גם תוכלו להעביר אותם בעצמכם ולשמור על כך שלא יתקמטו.

ספרים רצוי לחלק לכמה ארגזים ולמלא כל ארגז גם בחפצים נוספים לא כבדים, כדי לשמור על משקל מאוזן בין הקרטונים ושלא יהיה כבד מדיי למובילים, לדוגמה חצי קרטון ספרים ובמקום שנותר כריות או בובות פרווה.

חפצים שבירים כמו תמונות, חפצי נוי ואת כלי המטבח השבירים, יש לעטוף בניירות משי או בעיתונים ולהניח בעדינות עם הפרדה ביניהם. אריזה מוצלחת עבור חפצים כמו קריסטלים או מכשירים חשמליים קטנים וקונסולות משחק, רצוי גם לעטוף בניילון פצפצים.

על הקרטונים של החפצים השבירים יש לציין בגדול "שביר". את הבגדים אפשר לארוז במזוודות כדי לנצל את המקום ולא להעביר מזוודות ריקות. כדאי לציין לאיזו עונה שייכים הבגדים בכל אחת מהאריזות וזאת כדי שאפשר יהיה לבצע סידור מהיר וקל יותר של תכולת הארונות. רהיטי עץ כדאי לעטוף בניילון נצמד, כדי שלא ישרטו במעבר.

טיפ חשוב הוא להשאיר לפחות קרטון אחד פתוח ליום המעבר, כדי לאסוף לתוכו את כל הפריטים האחרונים שעדיין מסתובבים בבית ביום ההובלה ובבית החדש אפשר יהיה למקם כל אחד מהם, במקום שהוא הנכון ביותר עבורו.

כאשר מבצעים אריזה מוצלחת כל הפריטים מגיעים שלמים למקום המגורים החדש ובדרך כלל אין בהם שברים או פגמים. אפשר לסמוך על המובילים שיעשו כל שניתן כדי שהמוצרים יגיעו בשלמותם.