הובלה מרגע לרגע

לא פעם אנשים נתקלים במצב בו הם רוצים להוביל תכולה של דירה או משרד מהרגע להרגע. כיום קיימות חברות רבות אשר נותנות מענה לכך, גם אם ברצונכם להעביר פריט אחד שקניתם במכירת יד שנייה וכדומה.

אם ברצונכם לבצע העברה מהירה, כשמפאת זמן היא אמורה להתבצע ממש בקרוב ואתם מאמינים שאין באפשרותכם למצוא מוביל בהתראה כה קצרה, הרי שטעות בידכם. אחד התחומים הפופלאריים ביותר בשנים האחרונות הוא תחום ההובלות מרגע לרגע, או אם תרצו, הובלות מיידיות.

לא מדובר בהכרח בהובלה של דירה או משרד, אלא גם אם רכשתם ארון באינטרנט באתר של מוצרי יד שנייה. מהן האפשרויות שקיימות עבורכם בשוק? ואיך מגיעים למובילים שמוכנים לעשות את זה?

למי זה מתאים

לעיתים אנשים נתקלים במצבים לא נעימים, בהם הם צריכים לתאם הובלה מיידית עבור הדירה או המשרד, או גם עבור החדר שלכם שאמור להתפנות זה עתה בגלל שהחלטתם 'לפרק את החבילה' עם בן/בת זוגכם, או כי קניתם מוצרים ביד שנייה ואין לכם תא מטען מספיק גדול ברכב בכדי להוביל אותם לביתכם בעצמכם.

האנשים שבעיקר משתמשים בשירותים אשר מציעים חברות הובלה מרגע לרגע הם לרוב סטודנטים, שבמהלך לימודיהם לעיתים עוברים מספר דירות, וגם רוכשים רהיטים באתרי יד שנייה. מכיוון שזמנו של סטודנט הוא יקר ולרוב הוא לא יכול לבזבז אותו על הובלות רהיטים ודירות, תתאים האפשרות לבצע את ההובלה המהירה והיעילה, בזמן שנוח לכם, ולרוב במחיר הוגן.

אפשרויות הובלה

כיום יש אפשרות להעביר כמעט כל פריט בהובלה מהירה וזריזה. תתפלאו לגלות שבחברות של הובלות מרגע לרגע יש גם מחירים עבור כל רהיט, מכיוון שהשירות הוא מאוד מגוון ודינמי. כך תמצאו שיש מחיר להובלת טלוויזיה, להובלת משרד, הובלת דירה, הובלת כספת, מיטה, אקווריום ועוד, כשהכל נכנס תחת סיסמת הדגל: מרגע לרגע.

רוב החברות יתנו גם שירות של פירוק והרכבה של רהיטים, בעיקר ארונות, אשר רוב האנשים בדרך כלל מעדיפים שלא להתעסק עימם. ישנן מספר חברות שאף לקחו את ההובלה צעד אחד נוסף ומציעות גם שירותי אריזה של האביזרים בדירתכם.

איך מגיעים למובילים?

כיום יש מאות חברות הובלה בישראל, חלקן גדולות וחלקן קטנות. ניתן לחפש במהרה באינטרנט באזור מגוריכם היכן ממוקמם המוביל הקרוב. עם זאת, קחו בחשבון מספר פרמטרים לפני שאתם מזמינים את ההובלה.

חברת הובלות רצינית בדרך כלל תעמיד עבורכם יועץ, שיכין תוכנית הובלה. עם זאת, כשמדובר בהובלה קטנה, היועץ כבר לא רלוונטי, אך בכל זאת חשוב שתתייעצו עם אנשים שכבר עשו מספר הובלות בעבר ותקבלו המלצות. זכרו, המוביל הזול הוא לא בהכרח המוביל הטוב ביותר עבורכם.

טיפ למוביל המתחיל

אם מעולם לא ביצעתם הובלה, כדאי מאוד שתבדקו היטב במה מדובר, מהם המחירים שמוצעים בשוק ואיפה ומתי ניתן לבקש להוזיל את המחיר. המובילים הם בדרך כלל מנוסים מאוד בתחומם ויודעים לזהות "טרף קל" כשמדובר בהובלה ראשונה.

בררו לגבי ביטוח התכולה. לא לכל המובילים יש ביטוח תכולה, וחשוב מאוד לבדוק זאת. שימו לב שאתם בודקים היטב עם מספר חברות מה הן מציעות, ובחרו את ההצעה שנראית לכם לנכון, כשאתם בודקים שהמוביל מודע למרחק הנסיעה, לקומה שאליה הוא אמור להוביל את הפריטים, לכמות הפריטים והאם הוא יודע שיש או אין מעלית. זאת בכדי למנוע אי נעימויות ביום ההובלה.