חומרי אריזה

כאשר אתם מתחילים לארוז את הבית, אתם לא באמת מבינים כמה דברים עומדים לרשותכם. בעזרת השקעה קטנה – או על ידי הזמנת מקצוענים לאריזה – תוכלו להבין עד כמה האריזה יכולה להיות קלה ובטוחה יותר. זה הזמן להכיר לעומק חומרי אריזה איכותיים, כאלו שיהפכו את השלב הזה למקצועי באמת.

ארגזים

המוצר הבסיסי והחשוב כל כך לכל אריזה. ניתן לרכוש ארגזים בחנות, כולל כאלו בגדלים שונים, ואף סטים של ארגזים לאריזת דירה לפי גודלה (חמישה חדרים, ארבעה חדרים וכדומה). מצד שני, בכל חצר אחורית של סופר שכונתי תוכלו למצוא לא מעט ארגזים בחינם – כך שלרוב לא כדאי לרכוש אותם במיוחד.

האם לרכוש דרך המובילים? רק במקרה בו הזמנתם שירותי אריזה כוללים.

קרטון לבגדים בתלייה

נמאס לכם מבגדים שמתקמטים במהלך ההעברה? אפשר לדאוג לעניין מראש, בעזרת קרטונים גבוהים אשר מיועדים לתליית בגדים – כך שהם יישארו כפי שהיו לפני ההעברה. זהו מוצר מאוד חיוני וכזה שחוסך עבודה כפולה.

האם לרכוש דרך המובילים? לא. בחנות תוכלו לבחור את הקרטון המתאים לכם ביותר.

סרט הדבקה (מסקינטייפ)

עוד אחד מהחשקנים החשובים ביותר באריזה. ניתן למצוא אותו בכל חנות לכלי עבודה (טמבורית) ובחנויות ייעודיות לחומרי אריזה. סרטים כאלו לא עולים הרבה, אך האקריליים הם היקרים ביותר – בסביבות עשרה שקלים לגליל. עבור בית ממוצע, תצטרכו בין שניים לשלושה גלילים.

האם לרכוש דרך המובילים? גם כאן, רק אם מדובר בהזמנת שירותי אריזה כוללים.

אקדח לסרט הדבקה

אם אתם רוצים להפוך את הדבקת סרט ההדבקה על הארגזים למשימה פשוטה יותר, מומלץ שתרכשו את אקדחי ההדבקה המקצועיים, אשר יחסכו לכם עבודה רבה ויהפכו את העניין לנוח הרבה יותר. מדובר באקדח אשר חותך את הסרט בדיוק בנקודה הרצויה, ובעיקר דואג לכך שלא תחפשו כל פעם מחדש אחר קצה הסרט.

האם לרכוש דרך המובילים? אין צורך. בצעו רכישה חד פעמית, שתשרת אתכם לזמן רב.

ניילון בועות/פוליאתילן מוקצף

ישנם לא מעט חפצים שבירים ויקרים שתיקחו איתכם לדירה החדשה, עליהם תרצו לשמור מכל משמר. הדרך הטובה ביותר לשמור עליהם היא על ידי עטיפתם בחומר רך ומגן, כמו ניילון הבועות או הפוליאתילן המוקצף. מצד שני, לפחות במקרה של החפצים השבירים, גם עיתון ישן יעבוד היטב – כך שאתם לא חייבים לרוץ ולקנות.

האם לרכוש דרך המובילים? ניילון הבועות אינו הכרחי – הפוליאתילן בהחלט כן. הוא גם מעיד על חברת הובלה רצינית, שמשקיעה בכם.

סרט הדבקה 'שביר'

הנטייה של כולנו היא לשמור מכל משמר על אותם חפצים שבירים ולסמן בכל דרך אפשרית כי מדובר במשהו שיש להתייחס אליו בעדינות. סרטי ה'שביר' האדומים והזועקים לשמיים הם אופציה מעניינת, שלא תותיר מקום לטעויות. מצד שני – גם כתיבה בטוש עבה תעשה את העבודה.

האם לרכוש דרך המובילים? רק אם אתם מרגישים חובה אמיתית. הטוש הוא לרוב תחליף מספיק טוב.

עגלה להובלת חפצים כבדים

מקרר ממוצע (שאינו גדול מידי) או מכונת כביסה יובלו בקלות רבה יותר על גבי עגלת עץ קטנה אשר תשמש כמשטח נשיאה פשוט. אם אינכם מבצעים את ההובלה בעזרת מובילים מקצועיים, זו יכולה להיות רכישה חכמה ביותר, שתקל עליכם מאוד ותשמור על הגב שלכם.

האם לרכוש דרך המובילים? לחלוטין לא. אם הזמנתם מובילים, בוודאי יש להם ציוד כזה אשר שייך להם. לאחר סיום ההובלה, כנראה שלא תזדקקו לו יותר.

חברת הובלות אמינה תאפשר לכם לשאול את כל השאלות עוד לפני שהחלטתם להזמין ממנה את ההובלה עצמה. כמה שהאדם מהצד השני יותר סובלני, כך תדעו שיש לכם על מי לסמוך – אדם שירותי ואחראי שיודע את העבודה באמת.