כיצד לבחור חברת הובלות אמינה

לא פשוט לעבור דירה ולקחת איתכם את כל הדברים ממקום אחד לאחר. הרי לאורך השנים אנחנו צוברים יותר ויותר חפצים, חלקם כבדים ביותר, חלקם שבירים וחלקם לא פשוטים להעברה, גם אם הם אינם גדולים או כבדים במיוחד. כיום, יש לכם אופציה להחליט האם להעביר את הדירה לבד – או להפקיד את המשימה בידי אנשים מקצועיים. אם החלטתם לבחור באופציה השנייה, כדאי שתדעו איך לבחור חברת הובלות אמינה.

טיפ מס' 1 – התייעצו עם חברים

כולנו עוברים דירה בשלב כזה או אחר של חיינו – יש כאלו שעושים זאת כמה וכמה פעמים, גם בטווח של מספר שנים. לכן, רוב הסיכויים שלא מעט חברים וקרובים מכירים חברות הובלות ויוכלו להמליץ לכם על אחת שהם נהנו ממנה במיוחד. כי המלצה כזו היא האמינה ביותר.

טיפ מס' 2 – בדקו באינטרנט

יש היום לא מעט אתרים שבהם אפשר למצוא חוות דעת על עסקים ובעלי עסקים. דווקא בתחום ההובלות תוכלו למצוא לא מעט כאלו, כנראה משום שמידי יום מתקיימות ברחבי הארץ מאות הובלות מכל סוג. אם קיבלתם המלצה מחבר, תוכלו לבדוק את דעתם של אנשים נוספים על אותה חברה. אם לא מצאתם חברה ספציפית, פשוט חפשו את זו שחוות הדעת עליה הן הטובות ביותר.

טיפ מס' 3 – יותר גיוון – יותר כדאי

יש כיום סוגים רבים של הובלות: הובלות קטנות (של חפצים בודדים), הובלות משרדים, הובלות של דירות, הובלות של חפצים כבדים ויקרי ערך (פסנתר למשל), הובלות מנוף (שלא דרך המדרגות אלא דרך חלון הדירה) ועוד. אתם לא יכולים לדעת בדיוק מה תצטרכו – וודאו שחברת ההובלות שלכם יכולה לבצע הכל.

טיפ מס' 4 – מומלץ להזמין את איש ההובלות אליכם

אין טוב ממראה עיניים, וכאשר מדובר בעניין כזה, חשוב שמראה העיניים יהיה מקצועי. כאשר איש החברה מגיע אליכם ורואה בעיניו את הבית, הוא יידע בדיוק מה דרוש לו וכמה יעלה כל הסיפור. אגב, יש חברות שמציעות זאת כחלק מהשירות – ומומלץ לפנות אליהן.

טיפ מספר 5 – לא לוותר על ביטוח ואחריות

כבר קרו מספיק דברים מעולם: כלים שנשברו, רהיטים שנפלו וניזוקו ועוד. חברת הובלות אמינה היא כזו שמבטיחה גם ביטוח על תכולת ההובלה ואחריות על נזקים. שימו לב: ישנן חברות שמבטחות אך ורק את רכב ההובלה – מבחינתכם זה כמו לא לעשות ביטוח בכלל.

טיפ מספר 6 – גם בהובלה חותמים על חוזה

רוצים להיות בטוחים שהכל ילך על פי התכנון? אל תצאו להובלה לפני שאתם חותמים על הסכם מסודר. חברות אמינות הן כאלו שיציגו בפניכם חוזה בעת הביקור הראשון בדירה שלכם – זהו חוזה שיבטיח ראש שקטן לשני הצדדים.

טיפ מספר 7 – הקשיבו היטב למה שיש למוביל להגיד

אפשר לדעת מראש האם מדובר במוביל אמין או 'חאפר', לפי השאלות שהוא שואל אתכם ולפי מידת ההתעניינות שלו בהובלה עצמה. אם השיחה ביניכם כוללת שאלות כמו 'אילו דברים שבירים כלולים בהובלה?', 'האם ישנו מקום מספיק לחנות בקרבת הדירה?', 'האם הדירה החדשה קטנה או גדולה מהישנה?' וכדומה – אתם יכולים לדעת בוודאות שאם נמצאים בידיים טובות.

טיפ מספר 8 – שאלו שאלות בעצמכם

חברת הובלות אמינה תאפשר לכם לשאול את כל השאלות עוד לפני שהחלטתם להזמין ממנה את ההובלה עצמה. כמה שהאדם מהצד השני יותר סובלני, כך תדעו שיש לכם על מי לסמוך – אדם שירותי ואחראי שיודע את העבודה באמת.