פירוק והרכבת דלתות

כאשר אתה מחליט לעבור דירה, ישנם אלף ואחד דברים לדאוג להם. המעבר אינו פשוט כלל בכל מקרה, אך הוא הופך למסובך כאשר צצות בעיות. אחת הבעיות הנפוצות ביותר מתרחשת כאשר אחד מהחפצים מסרב לצאת מהבית הישן או לא מסוגל להיכנס לדירה החדשה. במקרה כזה, יש צורך בשירות של פירוק והרכבת דלתות.

חשבת פעם כיצד מקרר עצום נכנס דרך דלתות כניסה פשוטות וקטנות? איך ארון כל כך גדול מוצא את דרכו לחדר המתאים, למרות שעליו לעבור בדרכים צרות ולהידחק בדלתות נמוכות וצרות מהרגיל? התשובה: פירוק והרכבה. זו הדרך היחידה היום להעביר חפצים גדולים מבלי לשבור קירות או להזיק לבית עצמו.

מתי יש צורך בשירותי פירוק והרכבת דלתות?

באופן כללי, מומלץ – עוד לפני הכניסה למקום החדש – לבדוק אותו ולראות האם ישנן נקודות תורפה בעייתיות מבחינת ההובלה. ברוב המקרים מספיק לסקור את המקום בעין, אך לעיתים מדידות מדויקות יהיו הכרחיות, ויחסכו לך עוגמת נפש רבה.

אם ישנו מקום שנראה בעייתי, הזמן את אנשי חברת ההובלות לבדוק אותו יחד איתך. ישנן חברות הובלות רבות המעניקות גם שירותי פירוק והרכבת דלתות, כך שזו שאתה הזמנת תוכל קרוב לוודאי לסייע גם לך. אם לא, פשוט חפש חברה אחרת.

יחד עם אנשי החברה, תוכל לדעת מה בדיוק צריך לעשות. תשמח לדעת כי לא תמיד יהיה צורך מיידי בפירוק והרכבה. מובילים מנוסים יודעים כיצד להעביר חפצים גדולים מבלי לפרק אותם או לפגוע בבית עצמו, על ידי שימוש בזווית הנכונה ובעזרת הרבה מאוד סבלנות. אך ישנם מקרים שפשוט אין שום פיתרון אחר.

פירוק והרכבת דלתות של מקררים, ארונות ועוד

למעשה, הפיתרון הראשון שיציעו המובילים הוא פירוק והרכבת דלתות הבית. כלומר: מוציאים את הדלת הבעייתית עצמה, יחד עם המשקוף, מה שמפנה הרבה יותר מרחב למובילים ולחפצים הגדולים. לאחר שהרהיט עבר דרך הפתח המורחב, הדלת והמשקוף מורכבים שוב, כשהתהליך כמעט ואינו מורגש לאחר ההרכבה.

עם זאת, דלתות כניסה מאסיביות ומשוכללות יביאו את המובילים למסקנה כי מדובר במהלך לא כדאי. במקרה כזה, הם יפרקו את דלת הרהיט אותו אתה רוצה להכניס לבית: ארון, מקרר, מזנון גדול או שידה רחבה – כל אלו יכולים לעבור פירוק והרכבת דלתות, ולשרוד.

מה יותר חשוב – הפירוק או ההרכבה?

כבר כשהיית קטן, בוודאי שמעת שקל יותר להרוס מאשר לבנות, וכך נכון גם כאן. כשאתה מזמין חברות הובלות הטוענת למומחיות בפירוק והרכבה, התעכב בעיקר על החלק האחרון של התהליך – הרכבת הדלתות מחדש.

גם אתה תוכל לפרק דלתות של ארונות ואפילו של מקרר, אם תקדיש לכך כמה דקות. אך פירוק והרכבת דלתות אינה עניין לחסרי ניסיון, אלא לאנשים שכבר עשו זאת בעבר ויודעים בדיוק מה דרוש לשם כך.

פירוק והרכבה של דלתות ארון למשל, תשפיע משמעותית על מראה הארון עם סיום העבודות. ארון שלא הורכב כראוי יהיה לא יציב, רעוע ובעל מראה מוזר ולא סימטרי. מקרר שדלתו לא הורכבה כמו שצריך יקשה על הפתיחה והסגירה ולא יהיה אטום מספיק.

כשאתה מחפש מובילים שיעניקו לך שירותי פירוק והרכבת דלתות, דאג לוודא כי באמתחתם ניסיון רב בעבודות מסוג זה, אם עבור לקוחות פרטיים או עבור משרדים. בתחום הזה, אנשים בעלי ניסיון יעניקו לך את השירות הטוב והמהיר ביותר.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*