השכרת רכב להובלות

כשמדברים על השכרת רכב בדרך כלל עולה לראש תמונה פסטורלית של חופשה משפחתית בחו"ל, ודהירה על הכבישים ברכב פרטי שכור ומפנק. השכרת רכב יכולה להיות גם משהו אחר לגמרי, כמו למשל השכרת רכב להובלה של דירה או תכולת משרד.

עבור רובנו מעבר דירה או משרד הם עניין שמיד מתקשר לשכירת שירותים של חברת הובלה – מגיעים סבלים עם משאית גדולה, מעמיסים את הכל בעצמם וחוסכים מכם את המאמץ הפיזי הבאמת גדול שהעברת החפצים שלנו דורשת.

אבל ישנם כמה יתרונות לא קטנים לרעיון של השכרת משאית או רכב מסחרי מתאים ולהעברה של החפצים שלכם בעצמכם:

  1. חסכון כספי – השכרת רכב מסחרי והעברה עצמאית של החפצים תהיה זולה יותר, כיוון שאינכם משלמים על אנשי הצוות של חברת ההובלות.
  2. שקט נפשי – תמיד ישנו חשש שחברת ההובלה לא תגיע בזמן או לא תגיע בכלל, שיפגעו בחפצים שלכם כי נהגו בהם בחוסר זהירות, שיאבדו או ישברו משהו. כשאתם המובילים אתם יכולים להיות בטוחים שהחפצים שלכם בידיים טובות.
  3. שליטה על לוח הזמנים – אתם יכולים להחליט שאתם מבצעים את ההעברה לפנות בוקר, בלילה או בכלל בשבת בבוקר, על פי הנוחות שלכם בלבד וללא תוספות משמעותיות לעלויות.

לצד היתרונות ישנן כמובן גם שאלות בהן כדאי להתחשב לפני ההחלטה:

  1. האם אתם ערוכים לזה מבחינה פיזית? הובלה היא דבר לא קל פיזית, במיוחד כשזה מגיע לרהיטים הכבדים והגדולים, לא כדאי לעשות זאת אם אתם לא צעירים, בריאים, בשיא כושרכם ומחזיקים בכמה חברים טובים שישמחו לעזור.
  2. יש דברים שכדאי להשאיר למקצוענים? אמנם לא חסרים סיפורים על חברות הובלה של שרלטנים שמקצועיות היא מהם והלאה, אבל החברות המקצועיות מבטיחות עבודה מקצועית. האם אתם בטוחים שתדעו איך לפרק את הארון ולהרכיב אותו חזרה כראוי? האם אתם בטוחים שאתם מבינים באיזו זווית כדאי להעלות את המקרר כדי לא לפגוע בגב שלכם? חברה מקצועית תפטור אתכם מהצורך להתעסק בכלל בכל אלו.
  3. אתם בטוחים שאתם רוצים את כל כאב הראש הזה? מעבר דירה הוא גם ככה עניין מעיק ומלחיץ, הדורש כל כך הרבה התעסקויות, לא כדאי להשאיר לפחות חלק מהן למישהו אחר?

החלטתם על השכרת רכב לצורך ההובלה? כך תעשו זאת בחכמה

ממש כמו השכרת רכב פרטי, לסוג הרכב שאתם מחליטים לשכור יש השפעה ישירה על המחיר שתשלמו. אם תכולת הדירה או המשרד שאתם מעבירים אינה גדולה במיוחד, אתם יכולים להסתפק בהשכרת משאית קטנה או רכב מסחרי כלשהו שיעלו הרבה פחות מהשכרה של משאית גדולה וגם יצרכו פחות דלק.

אל תעשו זאת בעצמכם אם מצבכם הפיזי והבריאותי לא מאפשר זאת ואם אין לכם תגבורת של לפחות עוד אדם או שניים שיכולים לעזור בהעמסה ובפריקה. כדאי גם לנסות לברר מה הדרכים הנכונות פיזית לשאת משא כבד מסוגים שונים על מנת לא לפגוע בעצמכם.

לפני ההובלה דאגו לברר איך מגיעים ליעד החדש, איפה ניתן לחנות בנוחות ואם המעבר דורשת היערכות מסוימת – על איזו קומה מדובר, יש או אין מעלית וכדומה. דאגו לפנות לעצמכם את היום על מנת שתוכלו לנוח כמו שצריך ולהתאושש מן המעבר. ופנו כמובן אך ורק אל חברת השכרת רכב אמינה ומהימנה.