הדברת דירות לפני מעבר

לפני שאתם מעבירים את הרהיטים ומנקים את הבית החדש שלכם, כדאי שתשקלו הזמנת מדביר חרקים, שכן אין זמן טוב יותר להדברה מאשר הימים שלפני המעבר. זה לא סוד שהדברת דירה לפני מעבר היא תהליך הכרחי מאוד, אשר מונע ממזיקים להטריד אותנו ואת משפחתנו.

כיום, כמעט כל בעל דירה עושה הדברה לביתו, לבטח אם מדובר בדירת קרקע. עם זאת, גם דירה שנמצאת בקומה ה-20, יכולה לסבול מכניסתם של מזיקים לבית, שכן הם לעיתים חודרים מתעלות הניקוז ומהכיור, או פשוט מתעופפים דרך המרפסת.

אם בעבר היינו מסתפקים בריסוס של חומרים שאותם היינו קונים בסופר, כיום כבר לכולם ברור שבמשך השנים המזיקים פיתחו התנגדות לחומרים אלה ועם הזמן הם הפסיקו להשפיע עליהם. הדברה מקצועית תעניק לכם שקט לשנה שלמה ויותר.

ניתן גם להזמין הדברה "ידידותית לסביבה", כאשר בחומרים שבהם משתמשים בהדברה זו יש אחוזי רעילות מעטים מאוד. אם אתם עוברים דירה בקרוב, כדאי מאוד שתשקלו להזמין הדברה מקצועית, שתיתן לכם מענה ארוך טווח לאחת התופעות המעיקות ביותר על כולנו.

יעיל וקל

תהליך ההדברה לא לוקח הרבה זמן, אך חל איסור על שהייה בדירה מספר שעות, לעיתים אף ימים, לאחר סיומו. כפועל יוצא, כאשר הדירה אינה מאוכלסת ואינה כוללת ריהוט, תהליך ההדברה יהיה הרבה יותר יעיל כשהחומרים יגיעו גם למקומות אליהם סביר להניח שלא היו מגיעים אם הדירה הייתה מאוכלסת. בנוסף, אתם תגיעו לדירה כשהרעלים כבר התפוגגו, ורק המזיקים יהיו אלה שיסבלו.

סוגי הדברה וביצוע

אם תרצו, ניתן יהיה לערוך הדברה למזיקים שונים, כפי שתראו לנכון. ההדברה נעשית בכל שטח הרצפה בבית ושונה מאוד מריסוס רגיל. החומרים שבהם משתמשים בהדברה הם חומרים אשר מונעים התפתחות של המזיקים עוד בשלב צעיר, וניתן להחליט בדיוק באילו מזיקים מדובר כמו ג'וקים, עכבישים וחרקים, נמלים, פרעושים ועוד.

מדביר מקצועי

חשוב מאוד שתיעזרו באיש מקצוע שמכיר את התחום וכבר עסק בו בעבר מספר פעמים. אם אתם חושבים שתצליחו להתגבר בעצמכם על התופעה של הגעת החרקים לביתכם, הרי שטעות בידכם. בעזרת החומרים שנמכרים בחנויות ניתן להימנע נקודתית ממזיקים כאלה ואחרים, אך ההדברה נותנת שקט לטווח ארוך. מומלץ להיעזר במדביר מקצועי בעל רישיון (ניתן לדרוש זאת) שמגיע מחברה מוכרת בתחום.

הזמינו הדברה לפני מעבר דירה

משנה לשנה מפתחים המזיקים עמידות בפני עוד ועוד חומרי הדברה, אשר אותם אתם רוכשים. אם ברצונכם להיות תחת שליטה בנעשה בביתכם, כדאי שתזמינו הדברה לפני המעבר, טרם הכנסתם את הרהיטים השונים לבית וחשוב מכך, טרם נכנסו לבית בני אדם שמתכננים לחיות בו.

ההדברה תנקה את הבעיה מהשורש ויש חברות שאף מציעות אחריות לתקופה מסויימת. בנוסף, יש באפשרותכם, כאמור,  להזמין הדברה בעזרת חומרים ידידותיים לסביבה. אולי היא תהיה מעט יותר יקרה, אך בעזרתה תצליחו גם לחסל את המזיקים וגם לא לפגוע באיכות הסביבה.

החומרים ב"הדברה ירוקה" הם בעלי אחוזי רעילות מעטים מאוד וחסרי ריח ותופעות לוואי, אך עושים את העבודה על הצד הטוב ביותר. אל תהססו, הזמינו הדברה לפני מעבר דירה ותקנו לכם ולמשפחתכם שקט ממזיקים לשנה שלמה לפחות.