פינוי תכולת דירה

אם ברצונכם לנקות את ביתכם מאביזרים שאינם בשימוש יותר ואין באפשרותכם לעשות זאת לבד, כיום ניתן להזמין פינוי תכולת דירה דרך חברות שמעניקות את השירות הספציפי, ביעילות רבה ובמסירות. גם הניקיון לאחר מכן כלול בשירות.

לעיתים אנו מוצאים את עצמינו במצב שבו צריך להחליט מה לעשות עם האביזרים שבהם אנו לא מעוניינים עוד. לא לכל אחד יש את היכולת הפיזית (והנפשית) לנקות את הבית, תהליך שלעיתים כולל גם פירוק של ארונות ורהיטים כבדים, כמו מוצרי חשמל שהפסיקו לעבוד מזמן ומחסנים בהם יש פריטים שמעלים אבק במשך שנים.

פינוי תכולת דירה – למה אתם מחכים?

אם ברצונכם לפנות את תכולת הדירה שלכם או דירה שברצונכם להשכיר ויש בה ציוד שכבר "עבר זמנו", הגיע הזמן להזמין חברה לפינוי דירות. המפנים יעבירו את הפסולת לאתרי האשפה ואם יתקלו בפריטים אותם ניתן לתרום לדעתם, הם יידעו את בעל הנכס ויבקשו את רשותו לכך. את התרומות בדרך כלל יעבירו לעמותות ומשפחות נזקקות.

לאחר שהגיע נציג מטעם החברה שהזמנתם לביתכם, קיבל הסבר מפורט והנחיות לגבי פינוי תכולת הדירה, הפינוי מתנהל בראש ובראשונה במיון של הציוד שברצונכם לפנות מהבית לפסולת, ציוד לתרומות, וציוד שברצונו של הלקוח שיגיע לביתו כי בכל זאת, לא הכל זו אשפה.

פינוי מקצועי

מכיוון שמדובר בפריטים אישיים של אנשים, לחברות פינוי דירות ברור שיש לנהוג בעדינות וברגישות כשמגיעים לפנות את הדירה. חפצים גורמים לנו להיזכר בדברים, וגם כשצריך להיפרד, לעיתים עולה התחושה שצריך לשמור אותם, כי יש להם ערך סנטימנטלי.

רוב החברות מעסיקות אנשים שמודעים לנושא הרגיש ואינם מגיעים לזרוק חפצים לשקיות וללכת. לרוב יהיה עם המפנים אדם שיבדוק בדיוק מה לוקחים ומה לא וייתן אישור על כל פריט שיוצא מהבית לעבר אתרי האשפה. בדקו היטב לפני הזמנת הפינוי שהחברה עובדת עם אתרי אשפה מורשים בלבד, שהפסולת שלכם לא תגיע למקומות לא רצויים.

פינוי דירת נפטרים

במהלך חיינו אנו נתקלים במצבים בהם די קשה לקבל החלטות, לבטח כשמדובר בפריטים הקשורים ליקירינו שהלכו לעולמם. פינוי דירה שהתקבלה בירושה היא אולי אחד התהליכים הקשים ביותר שאנחנו עוברים, אך לעיתים פשוט אין ברירה.

למרות הנושא הכאוב, ההחלטה תהיה חייבת להתקבל. אם ברצונכם לפנות את הדירה, באפשרותכם להזמין נציג מחברה אשר מעניקה שירות של פינוי דירות אשר לו יהיה ניתן להסביר מה תרצו שיפונה מהדירה ומה תרצו להשאיר. עם כל הקושי, דווקא להשאיר את הפינוי לאדם זר יכול אולי להקל על ההתמודדות.

גם ניקיון וצביעה

במרוצת השנים החברות לפינוי תכולת דירה השתכללו ומלבד ההצעות השונות שכוללות גם העברה של פריטים, ניתן להזמין גם שירותי ניקיון וצביעה לאחר פינוי הדירה. אנשים שבדרך כלל מזמינים שירות של פינוי תכולת דירה רוצים להביא את הבית למצב שבו יוכלו לגור בו אנשים או לחילופין, למצב בו יהיה אפשר להציג אותו עבור קונים פוטנציאליים.

לשם כך צריך שהבית יהיה נקי ומסויד היטב, ואם אין ברצונכם לחפש מספר בעלי מקצוע, יש באפשרותכם כיום למצוא חברה לפינוי תכולת דירה אשר מציעה בעסקת חבילה גם ניקיון של הדירה לאחר הפינוי וגם צביעה של הקירות בבית, למראה חדש ונקי.